עצירת החקיקה, והידברות בין הצדדים | האזינו לפרשנים

אסתי פלד 2 Comment on עצירת החקיקה, והידברות בין הצדדים | האזינו לפרשנים

הפרשנים ברק סרי ואיתן כבל שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על הצעת הנשיא להידברות בין הצדדים הפוליטיים ונחלקו האם צריך להפסיק את החקיקה בזמן ההידברות | האזינו לדיון הסוער

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברק סרי פתח את השיחה: "הנשיא הרצוג עבד על המתווה ימים רבים, דרעי ראה אותו ואמר שיש על מה לדבר, הדיבורים על עצירת החקיקה זה רעשי רקע, בין הצבעה בקריאה ראשונה לשנייה ושלישית יכול לקחת גם כמה חודשים כמו בחוקים אחרים".

איתן כבל הגיב: "אני חולק על ברק בעניין הזה, שמתחילים מו"מ צריך לעצור את החקיקה, כי לריבון יש כוח לעשות מה שהוא רוצה, זה גם עניין של רצון טוב, וגם תוך כדי חקיקה יש שוט וירטואלי".

סרי הוסיף: "אני בעד הפגנות, זה דבר לגיטימי, באים כמות גדולה של מפגינים גם בתנאי מזג אוויר לא נוחים".

כבל: "אני חושב שצריך איזון בשני הצדדים, יש השפעה גדולה של המפגינים על הפוליטיקאים. הרשתות מעצימות את הכל, אם לא נדע לעצור המצב יכול להיות גרוע גם יותר משנות השמונים. לאופוזיציה וקואליציה יש אחריות יחד לעצור את זה, כל הדיבורים על אלימות עושים נזק".

סרי: "המנהיגים של השמאל מאבדים את הראש ויוצאים מכדי שליטה, אלו האנשים הכי בכירים בצד הזה, שנים לא שמענו דברים כאלו".

כבל: "השפה האלימה מראה על חולשה, גם מימין וגם משמאל, שמנהיגים משתמשים באמירות כאלו, זה מראה חולשה. עד היום מי שהרים יד היו אנשים מימין על אנשים משמאל, אני מקווה שלא תהיה יותר שום אלימות משום צד".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איתן, די עם דמגוגית 'השמאל אף פעם לא רצח', די עם ההיתממות. כמו להבדיל בן זוג שבנונשלנטיות מוציא את אשתו מכליה ואז שואל – אבל למה את צועקת?. די איתן. לא מתאים לאדם כמוך להתחיל את ההיסטוריה של העם משנות ה-80. היתה אלטלנה ואז אף מפאיניק לא מצמץ. היו פנקסים אדומים, היו פעילים שבשיטתיות ובעורמה חילנו את ילדי הדור השני של העולים, וחטיפות… הס מלהזכיר. "כן, אנחנו יותר צדיקים, אנחנו לא ירינו, נה נה בננה". עצוב, עצוב לשמוע את זה ממך…

  2. 1

    ייתכן שצריך לקבל פשרה כל שהיא, קטונתי מלהביע דעה. אבל לדעתי, צריך להודיע מראש, שלא יושבים עם לפיד, אבי אבות חוסר האחריות והחורבן שהקבוצה ההזויה הזאת הביאה. לדעתי, יש לקבוע שהוא אינו לגיטימי ואינו ראוי לשמש כאיש ציבור.